måndag 15 augusti 2011

Nytt motto och massa energi!

Är ruggit full av energi, bra energi. Beror mycket på filmen jag såg igår, Soul surfer! Har läst boken tidigare och jag säger bara, ni som klagar och säger "jag kan inte, de går inte, de är omöjligt" borde se den filmen och sen tror jag att ni tänker en gång till innan ni säger de igen. [de trillade flertalet tårar under filmen, hon är en grym tjej!]
"I don't need easy, I just need possible!" snott av henne men de är mitt nya motto!
Kolla trailern så förstår ni!


Med bra energi och vilja kan man också få en bra dag och hittils har jag haft en bra början. Började med att sparka ut min pinsamt slappa kropp på en löptur, ingen längre sträcka uten en lite kortare med ett ordentligt hot till kroppen om att komma igång och sluta vara kvar i sjukdvalan. Känner mig som en äcklig klump då man inte gjort mkt mer än suttit still och ätit de senaste dagarna... så dags att ta sig i nackskinnet.

Med frukost och löptur avklarat har jag gått lös på rummet och kvätten. Rummet börjar återta sin verkliga form och hyllorna i garderoben börjar fyllas och tvättbänken tömmas. Har även sorterat pengarna till olika konton, måste verkligen hålla mig nu och spara så mycket jag kan!!

Nu tillbaka till städandet, hoppas på att hinna med lite lydnad med klumpen. Tänkte dra en sväng till staden men skiter de sig åker jag dit i morgon, Heffe behöver mig mer än vad jag behöver staden ;)

4 kommentarer:

  1. Skönt att du piggnat på dig! Ha en fortsatt bra dag med dina hundar :)

    SvaraRadera
  2. Ja de är riktigt skönt :)
    Hoppas du haft en bra dag!:)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, vår dag har varit sådär..Wilda har kommit i sitt första löp :)

    SvaraRadera
  4. ojoj så spännande! :)

    SvaraRadera