fredag 12 augusti 2011

ett dygn av sömn!

De har gått snart 22 timmar på detta dygn och jag har varit vaken knappt fem. Somnade innan 12 inatt och vaknade vid 14.00 idag av att mobilen ringde. Tog mig till ICA för att posta ett brev och tillbaka gåendes och efter dom 4km va jag svimfärdig och somnade igen.

sakar dig! Du som ställde upp på att ligga sill hos mig en hel dag om jag behövde de! ♥

De sköna med att sova är att jag inte känner hur ont de gör i kroppen och den får tid på sig att repa sig. Nu är de bara att hålla tummarna att jag piggar på mig under veckan så jag kan va med och hälpa till på SM, men framföra allt. Orka träffa mina fyrbenta älskingar! Nero saknas grymt dagar som denna. Vet inte hur många gånger han bara legat hos mig med huvudet tätt intill hela dagar om jag varit dålig... Heffa har inte riktigt de tålamodet ÄN ;)

Nu är de snart dags att sova igen!

2 kommentarer:

  1. Har skumläst din blogg till en del..
    slutade någonstans där som du blev av med din älskade Nero..
    Vet hur ont det gör att mista en nära vän,går inte en dag utan att jag tänker på min Ozzy.
    Hoppas du blir frisk snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja dom sätter sina spår och de djupt!
    Har fått tillbaka otroligt mycket av honom i min valp nu och är otroligt glad för de. Han lämnar mig aldrig <3

    SvaraRadera