tisdag 23 augusti 2011

lilla Tina

Bra dagar och bra människor har de varit de senaste. Är full av energi och vilja just nu och till de har jag en fullproppad kalender som inte känns speciellt svår att klara av.
Igår va de ullared med min mor. Trevlig dag, hittade inte super mycket mer sånt där som går åt, spännen, schampoo, sockar och tuggben de bästa va nog thai buffén efteråt, MUMS! På kvällen åkte jag och hundarna för ett överraska min fina vän Simon på jobbet. Blev lite tjatande innan jag och ulltussarna gick vidare. Den killen kan verkligen sätta fart på viljan att lyckas och den tackar vi för.

Så med en bra känsla i kroppen började jag dagen med en powerwalk innan frukosten och sen har de rullat på. Spännande möte med Fanny, sjukt go tjej de! Gött snack med Emilly och sen ett sjukt skumt telefonsamtal avTina. Hon ringde men ville inget utan sa att jag skulle märka de senare. Satt som ett frågetecken när jag lagt på. Har hon slagit i huvudet och blivit helt galen va min första tanke. Svaret kom en stund senare på ett sms och jag räknar dagarna tills jag får ett paket. Nog för att hon slagit i skallen men helt tokig har hon inte blivit, bara galet snäll och omtänksam. Vad de gällde får ni veta i veckan ;-)

Vi blickar framåt
Snart dags att sova, i morgon ska håret klippas [har ingen aning om HUR..] och på torsdag blir de massage tillsammans med mamma! Love that! innan dess ska de dock klämmas in lite mindre roliga saker som typ besök hos arbetsförmedlingen och likande..!

2 kommentarer:

  1. Hihi! Nog har jag slagit i huvudet, men ibland har jag ljusa stunder också ;) <3

    SvaraRadera
  2. Tycker du har många ljusa stunder <3

    SvaraRadera