söndag 14 augusti 2011

High five och regnkläder

Är grymt mycket piggare idag, sista tröttheten rann av mig i går kväll och efter en god natts sömn så känner jag att energin börjar komma tillbaka.

min lilla klump!

Tog mig en sväng upp till Heffa igår och beslöt mig för att klicka honom lite, sitta still och vänta på att hunden ska hitta på saker är ju inte dödligt jobbigt precis. Så nu har jag en valp som kan high five, gullegrisen! och han är grymt nöjd över sin nya kunskap också så jag undrar hur många han har visat den för...
Har stora planer för lilla grisen men vi börjar med att satsa på en lydnadsetta och inlärninga av spår så får vi se vart de slutar :)
Zo fick träna lite på hur man håller en apport och hur man gör och inte när man ska komma in med den. Längde några långa kast med för att fånga henne på bild. Va gör man inte för lite bilder! [synd att ingen blev bra men de är inte lätt att fota och kasta samtidigt..]

Lite bus kan man ALLTID trycka in!

På tal om bilder så har jag inhandlat en extern hårddisk idag med på tok för stort utrymme så nu ska de organiseras bland alla bilder, börjat rensa och har för tillfället 578 bilder på Nero och bilderna på Mikki och Zo är inte färre... Så jag har att göra för har hälften kvar.. och efter bilderna är de filmerna. Fett!
Råkade viss även inhandla en ROSA regnjacka med... upps ;)
Sen för er som inte sett senaste TRANSFORMERS måste gå på den nu! den är bland de bästa jag sett, krig, muskler, humor och spänning = optimala filmen!
MIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar