måndag 8 augusti 2011

Heffaklumpen på film

Har inte alls mått bra idag, vaknade och kände mig helt borta men traskade iväg till jobbet och stod pall till klockan 14 då sjätte kunden påpekat att jag såg svimfärdig ut [vilket bevisade att känslan i kroppen också syntes på mig]. Bad högsta hönset att få gå hem och när hon väl såg mig blev hon nästan rörd över att jag stannat. Så gick jag hem och drog på min onepiece och kröp ner under mitt dundtäcke... ändå frös jag! 

Vaknade några timmar senare och va lite piggare så traskade upp mot djuren för att få lite luft. Lillebror va snäll nog att ställa upp och filma lite. Så här har ni, min lilla klump i ett försök till lydnad. Tyvärr är den på fel håll så ni får snurra på huvudet! 

4 kommentarer:

  1. Såååå söt <3. Vad duktiga ni är. Hoppas verkligen att det blir små gyllenpälsar :)

    SvaraRadera
  2. Han är underbar! Lilla klumpen <3 tack, för försöker iaf :)
    DE gör jag MED :)

    SvaraRadera