onsdag 5 december 2012

100 000

Är för stunden blåslagen och har ont lite överallt. Har sedan i måndags bott på Hotell i Göteborg för att gå steg två i väktarutbildningen och idag var det självskydd. Jag är enda tjejen tillsammans med 14 grabbar vilket är sjukt kul på ett sätt men samtidigt lite tråkigt.. Det innebar även att jag bara haft grabbar att brottas med idag. Fett!


Snart dag för middag sen blir de lite gym för att sen ta sig vidare till Spat. Ska bli sjukt skönt. Lite pluggande ska jag nog hinna med också. Saknar mina tjejer nått galet så håller mig sysselsatt för att inte bli helt knäpp.

Kikade lite på statistiken och bloggen har passerat 100 000 besök på två år. Tänk att nån faktiskt läser vad jag och tjejerna hittar på om dagarna :)

Nehe lite film innan middagen! Hoppas ni har de bra där ute med all snö och kom ihåg att pussa på era hundar en extra gång! :)

2 kommentarer:

  1. Wow det var många besökare! :)

    Kul det låter m väktarutbildning :) Lite häftigt att vara enda tjejen. Hoppas du har det bra p hotellet här i Götet :)

    SvaraRadera
  2. Det var hemskt många besökare! Hoppas du har det kul på utbildningen och i Götet =)

    SvaraRadera