lördag 29 december 2012

Jag tillhör tyvärr inte..


Jag tillhör dom som tyvärr inte har tillgång till en skön inomhushall att träna i. När vädret då är schizofrent ock gör alla planer nu isbanor önskar man att man hade en... MEN det jag har är turen i är att känna ett par trevliga prickar som driver ett hoppstall och därmed har ett ridhus. Så efter ett försök till att gå på isen skickade jag ett sms och hade sen ett helt ridhus för mig själv. GRATIS dessutom :D


Ville gå igenom lite moment med Rappi för att se vart våra brister ligger. Idag blev de
Fritt följ - Läggande - Inkallning -Rutan
Fria följet: Har inte så mkt att klaga på. Fin attityd trots löp!
Laggande: Lite segt men fin teknik. Farten går att jobba upp så jag är glad att hon har rätt teknik.
Inkallning: Ingångarna börjar falla på plats men det måste jag helt klart lägga mer tid på!!!!
Rutan: Dagens solklara guldkorn! Hon hittade den trots att den stod uppställd sedan innan och hon inte fått se den innan :)

Zo fick komma ut lite hon med. Blev inte så mycket lydnad utan agility med hästhinder. Haha!


4 kommentarer:

  1. Att ha ett ridhus att träna i är inte illa. Det svåra med lokaler är att du sällan har råd att hyra dem själv så man blir beroende av sina träningskamrater och måste därmed anpassa sig. Dessutom är det, i alla fall här i Göteborg, inte helt lätt att få tider.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne de är inte fy skam de ska jag väll erkänna :)

      Radera
  2. Jag tränar mycket hellre i ridhus än i inomhushall :) Så jag blir riktigt avis på dig!

    SvaraRadera