tisdag 11 december 2012

60 meter med fyra sidor

Rappi har de senaste dagarna blivit sänghund vilket hon passat på att visa är något hon passa utmärk som. Hon är noga med att krypa tätt intill och sen inte börja flämta då hon märkt att de gör mig irriterad. Zo har paxat platsen vid fötterna och ligger där tills jag somnat. Då byter hon till bian. Rappi däremot ligger på exakt samma fläck som hon somnar på :')





Igår tillbringade jag mer eller mindre hela dagen i ett garage. Målade 60 meter plank och de tråkiga är ju att en bräda inte bara har en sida utan fyra [om man inte räknat kanterna...] så de tar lite tid. Hade dessutom lite över 40 småbitar som skulle målas med. Kalastråkigt då de trillade som dominobrickor...
Satte däremot ihop allt idag och då kändes det lite mer värt. blev sååå bra. Så jag hoppas ni kommer och hälsar på oss på mässan!!'
några av dom jobbiga bitarna... 





men snyggt blev de!! 

Ska snart åka och hämta tröjorna vi ska ha på oss. Tror dom kommer vara supersnygga då Fredrik fått fria händer vad det gäller texten och han har stenkoll på det där. Sen blir de att försöka fixa bilen så jag kan åka i morgon. Hade besiktning idag och de hjälper inte att vara tjej när man får en tant som besiktningsman.. Så har lite saker som måste fixas plus att jag har en HEL DEL att packa... långhåret vill nog tränas lite med.

Stay safe!

4 kommentarer:

  1. snyggt! :) Synd att man inte kommer kunna gå förbi :(

    SvaraRadera
  2. Gud så tjusigt! Vart kommer ni ha mässan någonstan?? :-)

    /Katja

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är. Blir grymt Avis när du ska till mässan.

    SvaraRadera