söndag 9 december 2012

25kg ettåring

Minstingen i gänget fyllde alltså hela 1år igår. Tror någon har fifflat med kalendern för de kan omöjligt gått ett år sedan men de har det tydligen.


Så vi tog oss en sväng till staden för ett besök på Djurmagazinet. Vägde in henne och hon stannade på 25.6kg. SÅ hon är fortfarande liten ;)
Ut ut butiken kom vi med

♥ 12kg foder [färskfoder i torrfoderform. Sprayade med laxolja]
♥ 2st svarta Hurtta täcken
 ♥ MASSA ben 
Och till sist 
♥ En lagd beställning på en WP sele [jag tror inte jag behöver berätta färgkombinationen..;) ]

Lilla skiten charmade dessutom till sig lite födelsedags rabatt.



Hemma igen blev de duschen för båda. Någon Rappi inte tyckte hörde till födelsedagar men när de resulterade i att hon fick inta huvudkudden klagade hon inte! Och hon är verkligen de jag behöver på nätterna just nu. Minsta lilla jag vaknar och är orolig kryper hon intill och lägger hakan på mig. Älskade du!




Idag har vi promenerat 50min i lössnön. Jag är tokförkyld och får mer eller mindre andnöd när jag går fort så för att trötta ut tjejerna fick de springa i den lösa snön och jag tog mig fram så fort de gick. Blev lite backträning för dem med. Allt för att bli av med energin. Själv gick jag bara och njöt av solen, kylan mot kinderna och de faktum att jag börjar få en "må bra" känsla i kroppen igen.






Nu ska jag göra mig redo för att bli tokmätt på julbord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar