tisdag 9 november 2010

220 ben!

Efterlängtade Bus <3
Äntligen hemma! Tog bara 1,5 timmar på en sträcka som brukar ta 30min... folk som inte sätter på vinterdäck säger jag bara..! Snöar fortfarande ute och de ser inte ut som om de tänker sluta heller -precis vad jag behöver...
Ringde farfar innan och la fram lite fint i frågan om jag kunde få låna hans bil då de va sådant väder ut...blablabla. Fick i alla fall köra Subaru till stan vilket kändes grymt mycket säkrare än om jag åkt i lilla blå, nog för att hon är grym men i blåst och snö så vill jag inte köra första vinterturen med henne.. ;)

Gick två vändor genom stan med Zo -avancerad miljöträning va inte mycket folk med desto fler maskiner och fladdrande saker från alla hus de bygger om. Monstret som vi mötte vilket gav en grym ragg va Mr. Väskhängare som stod utmed gågatan och fladdrade med alla sina väskor, dom kan döda med bara blicken! Så hade en trött flicka i bilen när vi körde vidare. Tog svängen förbi djurmagazinet, traskade ur affären med en glad tonårshund och 220st ben i en påse... - curlingförälder?!? Nu har jag i alla fall Busan hemma igen. Blir inget tränande på ett tag då lite mediciner ska få rätta till lite saker i kroppen på henne, men viktigaste är att jag har sessan hemma igen! Lite koppelpromenader har aldrig skadat ;)

Nu ska jag fixa och dona lite, försöka förstå mig på människor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar