måndag 8 november 2010

Klass 2!

Räknar ner inför i morgon då lilla Bus kommer tillbaka! De säger dock på tv:n att en klass 2 varning med snö ska vara i morgon... Men men pappsen byter till vinterdäck på kärran nu så de ska inte vara några problem att få hem prinsessan!

Kom till skolan och insåg att de varit inbrott. Att folk inte kan låta bli att förstöra, så sjukt tråkigt! Hade två redovisningar som skulle presenteras, en i kemi och en i svenska som gick bättre än väntat så gick hem med gott samvete. Tog mig en tur på stan och köpte ett block till träningen med Mikki framöver så jag antecknar ordentligt -ska göra mitt bästa! Städade Mikkis hundgård när jag kom hem så den är ren inför i morgon, skruvade upp en hållare för hennes täcken och la in lite ben, har saknat skruttan! Tänkte ta med Zo till stan för lite miljöträning innan jag hämtar Mikki om de inte snöar för mycket. Har varit lite lat med de och ska vi komma någon stans får jag börja ta tag i det. 

Nu ska jag packa upp min väska -läs göra ett försök sen sätta mig och fila lite mer på min/våra önskelistor. 

God jul Mikki! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar