lördag 27 november 2010

Dumbo

Borde sova för länge sedan men är verkligen inte trött.... Har varit förbi skolan en sväng för att kolla upp lite info angående prov framöver och lämna information om vår bal till våren. Avslutade dagen i stan med den nya Harry Potter tillsammans med mamma och pappa. Romantiskt värre! Har suttit och pillat med lite julklappar sen jag kom hem och ÄNTLIGEN satt på frimärken på brev som ska postas (borde postats i måndags) och sett älskade filmen Dumbo!

I morgon blir de provledarutbildning, början på i alla fall. Tänkte hinna med att träna lite kondition eller lydnad med Bus innan jag åker om det inte är storm ute.  Orkar inte bli blöt om fötterna igen, mina kängor sprack ju i veckan så måste inhandla nya... Precis vad jag behöver lägga pengar på men jaja inte mycket att göra åt saken!

Nu blir sängen min bästa vän de närmaste timmarna tillsammans med go musik från ipoden! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar