lördag 27 november 2010

Patriks bil!

Busilus!
Börjar äntligen få tillbaka värmen i kroppen efter utbildningen i Hok och taxikörningen! Känns lite läbbigt att bli provledare, de är ju HUR mycket som helst som ska ordnas och ansvaret ska vi inte prata om! Det bästa va i alla fall när vi skulle hem, Patrik och jag har parkerat bilarna bredvid varandra. Släpper ut Bus för att hon ska få kissa av sig och som vanligt måste man hitta "kisse-pinnen" ni vet pinnen man håller i när man kissar... I alla fall. Bredvid Patriks bil står en buske med massa långa skott från backen. Mikki börjar genast dra i en för att få loss den men den drar mot bilen och Patrik säger då: "Akta min bil Mikki!" varpå Mikki släpper pinnen kollar skitglatt på Patrik sedan på bilen, frågar "Den bilen?" innan hon hugger tag i pinnen + två till och drar för glatta livet. Trodde jag skulle dö av skratt! SÅ mycket gillade hon din bil Patrik ;)

Innan resan till Hok hade jag besök av Niclas och söta Clara! Triton har verkligen börjat bli läskigt fin och Clara springer runt och trixar och fixar med båda hundarna. Skitunge! (:

Nu ska jag sätta på en film och ta de lugnt innan de blir att vara Taxi natten lång! 

2 kommentarer:

  1. Tack för Kaffet..

    Clara sken som en sol efter besöket.. Tack.

    Jag hoppas att din PL-utbildning gick enligt planerna. Och att vi snart ser dig där ute på banorna.

    Jag hoppas att Taxin Hittade dit den skulle inatt utan att besöka några snödrivor på vägen..

    Vi ses snart igen.
    Kram Niklas.

    SvaraRadera
  2. Kul! har saknat den lilla krabaten!

    Jodå den gick kanoners, alla rätt på rovet ;) haha och taxin rullade säkert på vägarna med undantag för ett stopp för att släppa över lite älgar! ;)

    Det gör vi! sköt om dig!

    Kram

    SvaraRadera