onsdag 10 november 2010

Skönhet!


Har inte alls varit på humör i skolan idag. Inget stämde och jag fattade inte ett skit av matten, så va ingen muntergök när jag satte mig på bussen hem . Hade en bokad tid med Jessica för att kika på lite smink och annat, riktigt kul att få tänka på annat för en sekund!

Eftersom Bus ska få bo inne nu i några dagar fick hon ett tidigt julbad (hon luktar numer cocos) och ordentligt klippta och filade klor. Har aldrig sett en hund njuta så mycket av att bli duschad eller att få klorna klippta. Sen har ju damen fått order om att ta de lugnt vilket är ungefär samma sak som att be en kvinnan som gå in på ullared att inte handla, omöjligt med andra ord. Slängde på Back on Track täcket och promenerade ett bra tag innan hon fick springa en liten sväng i snön.Nu snarkar hon i i den ny erövrade sängen efter att ha demonterat ett ben, ska väcka henne snart för kvällsrastning men först ska jag ordna lite.

I morgon blir en spännande dag, hoppas jag gör en vinnande investering!
Sleep Thigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar