måndag 15 november 2010

Kaos!

Har totalt kaos bland alla mina prylar hemma. Hämtade ut tre paket idag från posten, två från Mary Kay och ett från Vipdog.... Ja nu kommer min hemlighet. Har börjat som fristående hudvårdskonsult på Mary Kay och fick hem alla prylar idag. Så snart ska de skickas ut inbjudningar till er människor, hoppas ni gillar det.


I alla fall är de saker överallt och ingen stans... Får försöka organisera upp allt i morgon... men ska ju hinna med att lämna saker åt Niklas och lära mig biologin som jag har prov på på onsdag. Så är inte speciellt säker på att organiseringen sker i morgon...

Ikväll har jag varit på mysig träff i Habo med tjejerna som jobbar i mitt "revir". Stört sköna människor måste jag säga, klockrena! jaja sjukt kortfattat om vad jag pysslat med men ska slänga mig i sängen och sova nu innan morgondagen och alla måsten! Ligger även en resa till Ullared med mor inbokad, hoppas den blir av!

dagens gåta:
Vad gör en kannibal som är sjuk?

1 kommentar:

  1. Ingen brådska med sakerna tjejen.
    Vi tar det när vi hinner..

    Kram Niklas

    SvaraRadera