fredag 12 november 2010

Ica Maxi

Fina pappas dag på söndag! 
Tror jag har världens tråkigaste fredag, i alla fall sett till folk i min ålder. Ska nämligen lägga mig om 20 min då jag ska stå glad och klar för att lägga 12 spår till våran tävling i HOK i morgon vid 07.00. innebär alltså avfärd härifrån 06.00 och innan dess ska man tryckt i sig frukost och rastat Bus. Vilken lördag va ;) haha men kommer lära mig mycket! Ska försöka hinna hämta ut paketet från vipdog med, hur jag nu ska hinna det men de löser vi! 
Samma visa kommer det vara på söndag då vi kör två dagars tävling! 

Idag har jag suttit på möte i skolan och försökt få extra timmar i matte, vilket vi lyckades med. Hoppas bara detta visar sig på schemat med! Tog svängen förbi Tove för lite härligt småprat och bus med Isak innan pappas present för söndag inhandlades. Var dum nog att springa in på ICA Maxi vilket innebar (utöver alla sönder stressade föräldrar som kapar hälsenor och midjor) att jag började köra hemåt vid halv fem. För er som bor i närheten av Jönköping vet att de innebär trafik kaos! Alltså köa ut ut stan, 30min för att ta sig va de nu kan va, typ 5 km? Klev in i huset och hittade kära Bus sovandes under täcket i min säng, såg inte alls oskyldig ut, måste ju bara lee åt henne. 

Nehe ut för en snabb kvälls rastning innan vi ska krypa ned i sängen och vila upp oss så gott de går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar