torsdag 11 november 2010

Snurra!

Badadeebaba! Är på riktigt bra humör just nu. I morgon blir de möte med skolchefen så matte lektionerna kanske kommer i sin ordning, ett mindre irriterande objekt fixat. Sen är de underbart att ha Bus hemma, hon sov som en stock hela natten. Rörde sig inte en millimeter till skillnad mot mig som är en tornado när jag sover. Lärde henne "snurra" idag och gissa om jag har en hund som snurrar som en idiot nu om jag ber henne om något hon inte förstår, fina tjejen! Utöver de så börjar snön smälta, vilket är underbart! vore tråkigt om tävlingarna i Hok skulle behövas ställas in.

Lycklig prick i somras! Känner mig i fas med denna bild idag! 
Snart dags för mig och Bus och sova, får en riktigt skön sovmorgon i morgon, sen får det blir en långpromenad innan jag åker in för mötet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar