lördag 13 november 2010

Tävling

En film med Channing Tatum?!

Börjar äntligen få upp värmen i kroppen! Har varit en toppendag på tävlingsbanorna även om regnet aldrig slutade att trilla ner från himlen, att de konstant blåste också gjorde att man kände sig som en gående isbit. Fick lägga ut ett BPS 1, IPO2 och IPO3 spår plus två förledningar. Kul att få de förtroendet av klubben!
Överlag spårade alla hundar fint idag, en del strul i vinklarna med annars var de riktigt kul! Va sjukt nervös när jag som spårläggare fick mitt första påsläpp och hunden gick över varenda vinkel. Is i magen och tron på sig själv va inte så lätt att ha med hade rätt alla gånger (älskar mitt antecknings block!) så de gick kanoners.

Lydnaden och skyddet flöt på fint och tycker att de va lärorikt, ingen som gjorde en riktigt snygg lydnad med skyddet såg desto bättre ut. Rikard och Rex skydd va enligt mig de trevligaste att se på och de fick 96 poäng! Så en riktigt trevlig dag med massor av publik men tråkigt väder. Hade temperaturen i bilen inställd på 29 grader när jag åkte hem, allt för att bli varm!

Nu ska jag och Mikki sätta på en film och mysa kvällen lång, troligtvis en film med Channing Tatum! långtar tills vi kan börja träna igen har massa saker jag vill pröva!

4 kommentarer:

  1. Vad har jag sagt om att lägga upp bilder på mig? =(

    SvaraRadera
  2. din värsta mardröm =(

    SvaraRadera
  3. åhhh channing tatum är min pudding <3 min framtida man! helt klart!

    SvaraRadera