måndag 22 november 2010

Snö!

Då var ångestdagen över och man ser äntligen fram emot ledigheten i morgon! Fick tillbaka massa prov och inlämningar från olika ämnen idag och de gjorde ju inte dagen mycket sämre måste jag säga. Va till och med så att jag kunde förlåta högre makter  för att de snöar konstant för en stund. Hann inte mycket mer än hem innan jag va tvungen att sätta mig i bilen och kana ner till Habo och lite lärande inom Mary Kay. Ska bli så kul att få igång de här nu! 

Slirade upp till Busan en sväng och hade lite damp i all snö, här man inte mycket högre än 50 cm i manken så är de inte mycket hund som sticker upp ur snön nu.. de är ju i alla fall 30 cm här nu och de snöar fortfarande! Så länge jag slipper hamna i diket så är jag nöjd, de är trots allt ganska mysigt även om slasken i stan suger! 

Nehe gott folk, ska rensa ur en garderob här hemma och ställa in mina prylar så de slipper ligga i kartonger mer! Slå in en julklapp med kanske? känner mig kreativ just nu! Wiiihooo! 

Snart är folk tillbaka i skidbackarna! 
Ha en trevlig måndagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar