söndag 28 november 2010

Ovänner!

Tycker tiden går lite väl snabbt nu! första advent och allt, jisses! Får börja slå inte julklapparna i morgon så kanske jag är klar till nyår om denna tid ska fortsätta att springa 100 meters lopp med mig hela tiden. Hinner ju aldrig ikapp! Eller jo men är ju inte universums bästa människa på att planera min tid...Men vem vill inte kolla på skönheten och odjuret en söndag istället för att läsa krånglig kemi lixom?!?! 

Hade Busan som övernattade i sängen inatt och när vi skulle ut på morgonpromenaden och busa lite var Matilda liiiite klantigare än normalt. Skulle sparka iväg en isboll men blev fångad av snömonstret som tog tag i vristen på mig och drog omkull hela mig istället så jag har nu skitont i ena axeln och rumpan ska vi inte snacka om.... Snö är lurigt! Riktig lagförbrytare som har ett fint yttre men ett riktigt slugt och elakt under... Gick hem och målade naglarna silvriga som tröst. 

Monster som drog omkull mig! 
Nu ska jag ägna resten av denna dag med att springa runt som en yr höna och försöka leta reda på alla saker jag ska ha till skolan i morgon och lägga fram breven så dom blir postade någon sketen gång... som sagt planering är överskattat! Tänker i alla fall inte gå ut och skotta snön som åter faller i massor. Vi är fortfarande ovänner sen i morse! 

Ha en bra söndag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar