måndag 29 november 2010

Elegant!

Har haft premiär i kavaj och kjol idag. I know tänkte också att de skulle bli en katastrof men överlevde men kände mig lite som en tant... fast samtidigt elegant! Gillade de faktiskt eller gilla, de va okey och de va inte outhärdligt. Den åkte dock av snabbare en vad en ferrari tar en sväng när jag kom hem. Måste ju börja med korta stunder precis som med allt annat!

Har hämtat Bus som ligger och snarkar vid fötterna i väntan på bättre tider (då morsan inte är en sån vekling och går på långpromenad.... vilket händer i morgon). Ska röja på mitt skrivbord nu så jag kan se färgen på bordet och hitta alla papper, böcker och all annan skit! Blir intressant, bästa vore om de låg en trisslott med vinst på 10 miljoner i högen med. Vilket de inte gör eftersom jag inte köpt någon, men drömma går alltid! Hörde nyss att de skulle komma mer snö vilket resulterade i att håret på kroppen reste sig och jag började frysa.. inte mer...!!!

Hoppas ni har en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad tränar du på med kavajutstyrseln? ;)

    SvaraRadera
  2. Jobbar för Mary Kay nu! (:
    Så säg till om du behöver något!

    SvaraRadera