onsdag 24 november 2010

Drag

Börjar redan bli trött på snön och denna blåst som suger tag i en och slänger ned en i backen! Sen alla sena bussar, tåg, lastbilar som inte kommer upp för backar och bildar kör, igenfrusna hundgrindar, kalla händer osv osv... Visst är jag munter ;)

Har kört mitt första fyspass med Bus sen hon kom hem idag. Ett dragpass med kätting fick de bli, passade på att ta Nero efteråt och sen låta Zo känna på selen och lite motstånd. Måste erkänna att de va den lilla fisen som skötte sig bäst! haha! Avslutade med lek i snön så vi va lika trötta alla fyra när jag traskade hemåt! Slängde in lite lydnad mellan dragpassen då farfar skottat baksidan! Måste ju passa på när snödjupet är under 50 cm där man går.. ;)

Har precis legat två timmar i ett varmt bad och är ett russin från topp till tå men åhhh va skönt det var! Så nu blir de sängen. I morgon väntas ett nytt pass för hundarna och jag ska se om jag kan hitta lite motivation för ett pass på gymmet :)

Sov gott alla!
Nöjd Busilus! 


Någon som inte va helt förtjust i att vänta! 

2 kommentarer: