torsdag 18 november 2010

Nero!

Sitter och väntar på att mitt resesällskap till Ullared i morgon ska anlända! Hon tar dock SJUUKLIGT lång tid på sig. Fråga mig inte va hon gör.... Har redan hunnit skriva inköpslistan (omgjord 4 ggr), städa, fixa med Mary Kays alla papper osv osv. Bara hon och en påse godis som fattas :D

Busan kom hem idag med! Total lycka -från min sida! Åkte hem och satte upp slalomen för att hon skulle få sysselsätta sig lite, va ska man säga de är farten som fattas, resten börjar sitta! Min lilla fina! Plockade även ut Nero som har fått en extrem färg, tyckte han hade mycket färg innan men NU?!?! Inte samma hund, syns verkligen att han börjar må bättre. Illröd och kolsvart och otroligt blank! Bara mängden som fattas. Ska försöka ta kort på honom i helgen om de är fint väder! Han fick i alla fall också köra lite slalom och tja... vet ingen hund som uppskattar ett "bra killen!" så mycket som han! -kan ha att göra med att de andra är tjejer.. ;) Kul hade vi i alla fall. Avslutade med Zo som fick träna fotposition, de tar sig sakta där med, så något har jag lyckats lära henne.

Färgerna för ett år sen precis typ!
Nehe nu ska jag ringa och höra vart min tjej är! Mormor och morfar är även på ingående och då blir de fika och lite mysprat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar