lördag 3 november 2012

Ditt 2012..

Fick ett samtal i fredags av min uppfödare. Han ringde bara för att säga hur stolt han var över mig och Rappi. Hur glad han var att jag hade just henne. Ett sånt samtal värmer verkligen!

Funderade sen lite över min Prinsessa. Hon är verkligen en speciell filur, det har väll ingen som brukar kika in här missat. Har ju valt att inte tävla henne i år då jag inte vill stressa i träningen och vi har ju flera år på oss att tävla. Trots det har hon en ganska ordentlig samling med rosetter och pokaler från de gånger hon fått vara på utställning. Hon har

♡ Ställts ut fem gånger
♡ FYRA klassvinster
♡ FYRA HP
♡ TRE BIR 
♡ SVENSK SEGRARINNA SSM 



Vad ska det bli av dig min älskade lilla Prinsessa?! Ditt 2012 är inte slut än och du har inte ens fyllt ett år..

5 kommentarer: