lördag 10 november 2012

När himlen trillar ner

Igår efter jobbet hade jag bokat ett pass spinning. Tyckte de verkade som en bra ide att jobba, cykla och sen äta frulle eftersom jag inte skulle jobba mer och ville vända dygnet. Spinningen blev tung men oj så skönt, frukosten var helt otroligt god och efter de blev de lite gott snack med en kollega.


Godaste frukosten på läääänge!!


Åkte hem för att hinna träna min lilla prinsessa medans det var ljust. I det fria följet trillade himlen ner över henne när hon gjorde allt annat än koncentrera sig och det slutade med ett tjuvnyp i min arm. Fortsatte därifrån med att låta henne jaga position allt eftersom jag sprang runt som en yr höna.
Hon anslöt - rätt position - godis - leta upp mig igen. 
Planen var att få henne att tycka det är både roligt och viktigt att leta position. Tror jag lyckades.
Test sprayade även lite länkar i rosa. Får se om färgen sitter var eller inte, HOPPAS den gör det då dom blev galet snygga!


Åkte sen hem för att äta och hinner inte sätta mig innan jobbet ringer och undrar vart jag är. Det visade sig att det blivit en miss i mitt schema så jag skulle jobba extra... Bara klä på sig och åka och jobba. Blev en sjukt tung natt eftersom jag inte sovit på ett dygn och dessutom inte hunnit äta som jag borde. Så de var OTROLIGT skönt att få lägga sig i sängen i morse. 44 timmar hade jag varit vaken och jobbat 24 av dom.

Ställde klockan idag för att hinna träna innan solen försvann idag med. Ville kolla hur minnesbilderna från igår satt sig. Positivt överraskad. Hade en prinsessa som var MYCKET noga med att hålla koll på positionen :') Nu kommer hon få fyra dagar ledigt från lydnaden sen får vi se vad hon landat.

Nu tänker jag ta mig en lååååååång dusch och bara vara!

3 kommentarer:

  1. Häftigt med kedjorna, du får berätta om färgen höll sen=)

    SvaraRadera
  2. Den där frukosten ser gudomligt god ut! Kul att det ni tränat på satt kvar. =)

    SvaraRadera
  3. Kul med en sådan träning, jaga position har vi med kört med Flisan=) Hoppas färgen sitter för det blev verkligen toksnyggt!

    SvaraRadera