torsdag 25 april 2013

En fotografisk miss!

Har lite svårt att hitta glädjen just nu. Inte ens solen hjälper men som tur är har jag två dampungar som lättar vilket hjärta som helst! Så för att få tillbaka ett leende på läpparna så åkte jag till skogen/ängen för lite spårträning! 


Lilleman 
Ett 230 meter långt spår på en fin åker med en vinkel på slutet och som plockades in 65minuter senare. 
Är mer än nöjd då han tagit åt sig från förra spåret och därmed hade riktigt fin attityd och var riktigt noggrann.

Rappi 
Ett U på 550 meter traskades ut i skogen. Fyra apporter [tändare, klänypa, metallrör och rispåse] slängdes ut och hennes spår fick ligga 80 minuter. Startade och återigen imponerar hon. Är de något hon är en fena på den här hunden [utöver att charma allt och alla] så är det att spåra. 
Klockrent är de enda jag har att säga om de hela. Klockrent! 



Lät dom sen röjja lite i blåbärsriset tillsammans och eftersom man vill ha bra vinklar på kort så la jag mig på mage. Tog ungefär 20 sekunder innan de brände och jag insåg att jag lagt mig i ett pissmyrebo och ca 20 stycken myror hade bitit sig fast i min mage där tröja åkt upp. Helt SJUKT vad de gjorde ont och sved...! En fotografisk miss ;) 


Snart dags att jobba igen och i morgon är det Göteborg Horseshow för hela slanten! 
Stay safe! 



1 kommentar:

  1. Oj vad mycket rosa ni har ;) Haha, team pink paws var det visst ja! :P

    Men AJ, din stackare! Med myrorna, usch!! Fast... det hade förstås varit kul att sett bild ;)

    Är du hästtjej också? :)

    SvaraRadera