torsdag 18 april 2013

Lillen har skaffat egen lya

Mina hundträningsplaner de närmaste dagarna har skitit sig ordentligt. 
Tränkte spåra igår-idag och i morgon men de blir nog inget av de.. 

Igår var jag iof på securitas träning där lilleman fick springa budföring och Rappi gå en grupp men sen skurades samtliga hundgårdar från golv till tak inomhus och även utvändigt. Fyllde dessutom på alla hundgårdar med lite singel då vintern och snön gjort att de sjunkit lite. Så var tokslut i kroppen när eventuell spårträning skulle skett. 


 - För den som vill veta -
Lillen har ju blivit stor nog att flytta till eget så numera har han eget litet vitt hus med stor och rymlig (hund)gård. Inte illa för någon på 6månader ;) Trodde han skulle vara lite orolig när han skulle va själv men enligt farfar sov han som en stock i sin nya lya. Min grabb de! 
- Tillbaka till de vi prata om -

Idag skiter de sig också då jag ska jobba extra och därmed var tvungen att hålla kvar vid nattdygn och med möte inplanerat så försvinner tiden. 

I morgon skulle jag kanske hinna men extrajobbet skjuter lite på lediga tiden så har bara 10 timmar mellan passen och jag lär vara bra trött så vågar inte tro att jag orkar. Men å andra sidan ska man aldrig säga aldrig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar