torsdag 12 september 2013

Hur många saker kan han huller om buller?

Blev intensiv träning för mina små voffs igår [så går de när matte inte planerar] men bra blev de! 
Utmanade lillen på hur många ord/trix han kommer igåg och jag tror mitt minne tog slut innan Blixts ordförståelse gjorde vilket iof är bra. 
Hit-Fot-Mellan-Ligg-Sitt-Stå-Genom-Slalom-Kanin-Backa-Be-Pang-Apport-Godnatt-Snurra 
är lite av de kan kan föra i huller om buller :P 
Med lite tömd energi så gick de dessutom mycket bättre att drilla fotgående eftersom han blivit av med den mesta energin som i vanliga fall göra att han springer ifrån sig själv. 


Till Rappi hade jag sprungit ut lite över 700m spår och kastat ut en klädnypa, träapport, plastbesticks förpackning, nyckel, tuggummi burk och en läderbit. 
Riktigt fint spårupptag men sen va hon lite gasad men alla föremål kom in med fina markerinar och övergången över den asfalterade gångvägen[med en argsint liten fluffhund till vänster] tog hon hur fint som helst. Så jag är nöjd även om hon var lite väl het men uppenbarligen hänger ju nosen med så kan ju inte klaga på något som inte är ett problem ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar