måndag 2 september 2013

Spricka i läppen och kex i spåret

Tanken var att bara spåra Blixt idag. Det blev inte så då lillen var SPRÄNGFYLLD av energi och började de hela med att spräcka läppen på mig... så hem och fixa den innan vi åkte igen. 


La ett låååångt spår för att kunna tömma honom lite på lite energi. Märkte dock att han var lite väl laddad för att bara spåra så blev lite lydnad också. Vi ska ju trots allt tränings tävla i morgon! 
Till spåret hade jag glömt näring så de blev att mosa kexen som fanns i bilen [kanske inte de bästa men orkade inte åka hem] och sen blev lite över 600m spår med tre föremål. 
Totalt sätt är jag sjukt nöjd med honom men de tog väll ca 150m innan han kunde koncentrera sig till fullo. Sen tuggade han på och gjorde att jag för en liten stund glömde bort min läpp! 

Rappi fick komma ut och mysa igenom lkl I lydnaden och med tanke på att vi inte tränat lydnad sen lydnadsprovet så är jag SJUKT nöjd! Söta lilla fluffet kan va helt underbar om hon vill! 

Nu laddar vi för att åka till Mullsjö BK i morgon :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar