tisdag 10 september 2013

Lilleman kan en värdelös sak

Tror att jag häromdagen lärde Blixt ett otroligt onödigt trix... var inte meningen men hade lite blodpudding och tid över så de bara blev så. Såhär i efterhand skulle jag kanske lärt honom något vi kan ha lite mer nytta av MEN de var kul och de är väll de viktigaste [försöker skylla på de iaf]



Rappi hade patrulltränign i söndags och leverarade ett grymt bra spårarbete [hon höll på att explodera innan hon fick starta] och en riktigt fin ljudmarkering. Ska man gnälla på något så hade hon lite åsikter de få minuter hon fick sitta själv i basen. På kvällen blev de Blixts andra tur i selen. 
Tycker han jobbar på bra och de är faktiskt han som manar på Rappi innan vi är i mål vilket jag tycker är grymt bra jobbat! Så är bra stolt över honom :)



I veckan blir de tunt med träning då jag har grymt mycket i skolan men på fredag är de 110% som gäller och de håller i helgen ut! 

1 kommentar:

  1. Sanslöst vad fina hundar du har! Två så olika schäfrar, men älskar bådas utseende (och jag är kräsen haha) Underbar filmsnutt på Blixt :) Fler filmer tack :)
    /trogen läsare

    SvaraRadera