fredag 30 december 2011

beslutsångesten...

är påtaglig... Packningen är i full gång och jag har en gigantisk beslutsångest över vilka kläder som ska få följa med och inte... Skitsvårt! För att inte tala om skorna, men de ska nog bli bra :) Ska visst hinna städa med. Mitt skrivbord är en soptipp och rummet är kaos [som alltid..] 

Längtar tills jag landat i Aussieland. Det är ju utöver Sverige mitt favoritland. Så otroligt vackert. Den naturen och dess djur är OSLAGBART! men innan jag får göra det ska jag ju överleva 22 timmar i luften i ett flygplan. Hoppas verkligen dom har laddat med bra filmer! 



Förutom att packa har jag hunnit med ett riktigt bra pass på Sportlife med idag. Motivationen för träning av mig själv är galen just nu, att jobba där gör ju inte saken sämre. Nu blir det ju däremot lite vila när jag åker till varmare breddgrader, kommer bli kanon att starta upp sen när jag kommer hem igen. Hundarna har ju vila dom med och de märks att de är uppskattat. Så två veckor till kommer göra dom gott och jag kommer förhoppningsvis komma hem till två träningssugna hårbollar den 19 januari. 

Något som är väldigt trevligt som hämt med Zo är att hon nu har svansen i "normalläge" eftersom hon upptäckt att ska hon kunna uppfostra valparna [läs Pepsi..] så kan hon inte gå med hög svans hela tiden. Så nu hoppas jag att de fortsätter så jag slipper gräla på henne hela tiden! :) Är faktiskt förvånad över hur bra Zo är med valparna. Mot Heffa var hon ju inte så "uppfostrande" men de är hon nu och hon är inte den elak typen utan bara korrekt och övertydlig. Mammas fiiina tjej! 


Väskorna ropar så ska kila och slutföra packandet och sen äta något gott till middag! Tror minsann att jag har en fläskfilé liggande i frysen! 

Stay safe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar