tisdag 6 december 2011

dagens drag

Drog på mig löparkläderna i förmiddags och tog med mig Zo upp till MSOK. Planen var att se om mina lungor var så pass pigga så de klarade av en lättare löptur.
Första sträckan blev en kilometer som vi avverkade på 4 minuter blankt vilket är ett bra tempo för att vara oss. märktes att Zo gillade att springa i snö!
Då lungorna kändes helt okey bestämde jag mig för att ta två varv på 1,25:an. En men intervaller och en som avslutning med lite lugnare tempo. Blev kanoners!
Är riktigt nöjd med Zo som sprang med sträckt lina hela tiden och dessutom två varv på samma slinga utan belöning efter första varvet då vi fortsatte på en gång in på varv nummer två.

Längtar tills jag får ställa mig på ett par skidor [det gör Zo med så hon slipper dra på mig som springer på tok för sakta om man frågar henne ] 


i mål och den älskade bollen tagen! 

KASTA kärring! 

Back on track täcket på och sen nedvarvning! 
En lite film från slutet på sista varvet. Två tjejer som båda är rätt trötta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar