onsdag 14 december 2011

vinnande lyckotåg!

Tror knappast min dag kunde bli bättre idag! Började med att fixa lite hos farfar [Heffa har fått byta hundgård då farfars valp kom idag och nästa på tisdag..] innan jag åkte till posten för att snacka lite jobb. Gick suveränt så har numera två jobb [iof bara extra men ändå]. Sprudlande glad sprang jag in på gymmet och gjorde ett riktigt bra mag och rumppass. Sportlife har haft en tävling om vem som köper mest celcius. Kollade av vart jag låg idag [sista dagen för tävlingen]. Tvälingsmänniska som jag är köpte jag de 48 st celcius som behövdes för att vinna och nu är ett paket innehållande:

2 månaders fri träning
6 timmars träning med en PT [hur bra är inte de]
10ggr solkort
handduk
nyckelband
väska
bars
proteindrycker

MITT!! plus då mina 48 celcius. Så är numera en lycklig tjej som ser fram emot att få svettas ordentligt med en PT skrikandes i örat. Precis vad jag behöver! Började taggningen med att kolla på "Never Back Down II"! [har därmed lugnat begäret efter blod, svett, muskler och snygga killar för stunden]

Som pricket över It kan jag kanske vara en av världens lyckligaste tjejer tack vare min farfar i morgon. Så håll tummarna för att rätt person lyfter på luren i morgon! Så som ni förstår är jag just nu ett tuffande lyckotåg och jag ÄLSKAR det!



1 kommentar: