söndag 4 december 2011

lite movie time!

Mycket som hänt i helgen och det är mycket känslor som snurrar runt just nu. Tänkte bjuda er på lite roliga filmer från min agilityträning i fredags. Tyvärr samarbetar inte redigeringsprogrammen med mig så ni får den oklippta sanningen ;) En liten movie time så att säga!

Zo fick köra mycket teknik och handling. Har en liten film på hennes studs. avslutade men en bana
Däck - hinder - balans - A-hinder - studs - hinder - hinder - däck - A-hinder - studs 
Är verkligen supernöjd med henne. Kan nog bli riktigt bra det här!



Lilleman fick givetvis prova studsen idag med och jag garvade inte mindre det kan jag lova. Glömde sänka ett hinder i mitten första gången och de river han [ som ni kommer se ] omgång två trotsar han kroppshyddan och försöker krypa under [så sööööt! ] och tredje gången länger jag lite på avstånden och tar bort ett hinder och då går det utmärkt!
Dagens sötaste är när han springer på A-hindret och huden börjar trilla framåt så han måste skynda sig. Gulligare går inte bli! Min lilla Prins!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar