fredag 16 december 2011

jag är SÅ nöjd!

Gårdagen var en riktigt kass dag så den glömmer vi så fort som möjligt. Alla dagar kan ju inte vara fullkomligt underbara... Eller? Hittade ju inte min plånbok på morgonen och började leta som en TOK. Utan plånbok - inget körkort - inget körkort - ingen kärra - ingen kärra - ingen glad Matilda = Katastrof!
Var påväg att bli som en tvååring och bara lägga mig mer på golvet och skrika och vänta på att plånboken skulle tycka tillräckligt synd om mig för att krypa fram... tror min plånbok läser mina tankar för precis innan jag skulle lägga mig ner ska jag lägga ner ett objektiv i min kameraväska och GISSA vad som låg i den... just de! sen NÄR lägger man den där?!? bara undrar.




Efter att ha spenderat hela dagen i bilen står nu den efterlängtade kärran hos mig. Helt klart värt att åka 50 mil i skitväder för att hämta den. Hade ju i och för sig sällskap men det finns roligare saker att göra en lördag än att åka bil i snöblandat regn kaos!
Är verkligen SÅ nöjd! Kommer förmodligen bli ännu mer kär i den efter att den genomgått en extreme makeover!! It's gonna be awesome!

Så efter en heldag i bilen var det rätt skönt att följa med bror bort till gymmet och träna lite och som vanligt när man tränar med honom är man helt D Ö D. Känner mig helt förlamad i bröst, mage och armar. Helfränt! Blir att försöka slänga i sig lite mat [hur nu det ska gå när jag inte får upp armarna...] innan en film startas och jag sjunker ihop som en säck och njuter av att de är helg! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar