fredag 8 mars 2013

Blixten da Blixt

Hey guys! Allt bra me er eller? Själv mår jag alldeles utmärkt! 
Vill börja med att förklara att jag INTE är en sån mjukis som morsan verkar ha fått mig att framstå som på ansiktsboken. Visst jag kan erkänna att jag spelar lite mysig men de är ENBART bara för att få äganderätt på sängen. ENBART! [de drar lite brudar med har jag hört..]

När vi ändå pratar om morsan så gnäller hon så OTROLIGT mycket just nu. 
Man får inte ragga brudar [Så otroligt elakt]  hur man vill, man får inte assistera målaren som är i huset, man får inte låna hennes saker, man får inte småäta ur fodertunnan, man får inte skrämma små hundar som är på promenad [de är så otroligt roligt] osv.. Stunderna då hon INTE gnäller så är ändå nöjd med mig. Hon påstår att jag börjar bli en snygg tonåring [snälla kom på nått jag inte redan vet...] och är klok! 

Hon tror nämligen att de är as svårt att ligga ner på backen och inte röra huvudet när hon håller på med massa konstigheter. De är ju snarare så att ligger man där [som faktiskt är rätt behagligt ]så slipper man se de mesta av hennes idiotiska saker och skämma svansen av sig. Hon är såå korkad ibland asså men jag ska inte klaga de ger mig en hel del extra käk vilket är bra nu när jag börjat bodybuilda seriöst. 


Passade på att öva lite posering när hon hade kameran framme idag. Domarna är ju tydligen riktigt kinkiga med att man ska visa rätt vinklar så musklerna syns på rätt sätt. Morsan mummlade hela tiden om hur snygg hon tycker jag blivit och jag förstår henne! Ja mena kika bilderna. Ingen brud kommer ju kunna motstå mig! [ska bara övertala mamma att de VISST är nyttigt att dejta.. ]




Annars har dagen rullat lugn. Övade tacklingar på syrrorna, något morsan inte är överförtjust i men de skiter jag i. Börjar få in riktigt fin teknik och har man TUR så blir dom lite sura så man kan öva på lite andra knep på samma gång! Har skällt lite på förbipasserande odjur som gått för nära gränsen till mitt rike och lurat Ronny boy på godis. En rätt sweet dag måste jag säga.


Dags att kolla actionrulle. Stay safe! 

/ Blixt over and out! 

1 kommentar: