fredag 29 mars 2013

men när vi väl gjort de

Efter dagens lydnad kan jag konstatera att beslutet av att avstå igår är ett av mina bästa beslut på länge! 

Åkte till JBK med Amanda på eftermiddagen efter en helskön förmiddag i deras soffa. 
Vet att jag och Rappi är inne i en kravfas/trotsfas och de är en bit kvar innan vi har tragglat oss igenom den men jag är bergsäker på att när vi väl gjort de kommer de bli HELGRYMT. Riktigt så helgrymt är de inte just nu.. De ska testas, latas och testas men mellan varven är hon min underbara älskade lydnadshund som promt ska upp i famnen när man råkat belna lite väl glatt eller grälat lite på henne. 



Lilleman som är en riktig charmör börjar ta sig. Någon direkt ordförståelse har han väll inte [här kommer Amanda skratta för hon kommer tänka på en viss "fot" situation] men söt är han. Lärde in slalom mellan mina ben förra veckan mest för att kunna bryta med något kul och nog tycker han att de är kul alltid ;) 


Nu ska jag sätta på en soft rulle och ladda inför morgondagens utställning. Klockan ringer 04.45. 
Ha en fortsatt gla påsk! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar