fredag 1 mars 2013

Present!

Vissa dagar blir bra kanon från början till slut. Igår var en sådan dag!
Lååång sovmorgon för att sen äta frukost på altanen sittandes på en dyna i bara mjukisar och tröja i solen! Bara njuta av värmen och lyssna på smältvattnet som droppade från taket. Bara där var min dag gjord!


Vårkänslorna galopperar! 

Mötte sen upp Amanda och Martin för lite lydnad på JBK. Rappi fick gå FF där Amanda kommenderade oss, något vi måste öva på då hon gärna släpper lite och blir mina krav lite högre springer hon GÄRNA till den som pratar [vilket Amanda och Martin fick erfara idag..]. Inte önskvärt & något jag kommer ta tag i nu när jag har några som har samma tider som jag :) De passet avslutades dock med en riktigt fin sträcka. Fördelen med lilla fluffet, hon kommer alltid igen!

Lilleman fick traska lite han med innan Martin fick agera lite figg för att leka upp trasan lite. Han tar lättaste vägen när jag gör det själv och de är att bita mig någon stans och med händerna fulla så vinner han alltid på de. Antingen leksaken eller friheten.. även om jag blir sur så blir de värt de eftersom han vinner på de.

Avslutade med budföring för Rappi med Amanda som mottagare och med tanke på att de är tredje gången i fluffets liv är hon övertygande. Blir nog riktigt bra de där då både Rappi och jag gillar vår nya vän! :D Dagen tillsammans med A & M avslutades med en GUDOMLIGT god pizza innan vi sa hej då till varandra och jag åkte vidare för att få en överraskning. Tre nya koppel, inte varje dag man får presenter! :')

Nu är de ny dag och snart ska vi möta upp Sophie och Xa för lite lydnad!
Nya infallsvinklar = Nya tips och ny möjlighet till utveckling!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar