fredag 8 mars 2013

hoppas att domaren håller med mig!

Idag har jag haft en riktig latdag. Försökt ta tag i städandet men hela tiden hittat på annat. övat blixt på att sitta kanin. Kollat bloggar. Pratat i telefon osv. Tyvärr inget som gör att rummet blir renare men ganska skönt när man haft en tuff vecka med på tok för mycket jobb med på tok för lite sömn...

Klämde mitt på dagen in en fika med min kära uppfödare. Lite gött snack innan han följde med för att kolla in min snygga prinsessa. Han tyckte samma som jag. Hon blir bara bättre och bättre för varje dag som går! Så nu blir de att skicka in anmälan till Sk Halmstad och åka på utställning den 30:e & hoppas att domaren håller med mig!




Sitter och funderar lite på morgondagens lydnad och jag tror faktiskt jag ska ta tag i apporteringen med Rappi. Har ju inte kört de på ett tag och sist hade vi rätt stora konflikter.. Har funderat lite och jag tror jag har ett koncept som kan fungera men de vet jag först i morgon...! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar