tisdag 12 mars 2013

lite funderingar blev verklighet

Gårdag avslutades med myskväll ute hos mina uppfödare. Bästa på länge och de är otroligt härlig att ha sånt stöd av sin uppfödare och lätthet att prata med dom.
 Det gör många saker lättare när man har de lite jobbit inom vissa områden. 
Nu är dom på en välförtjänt semester och jag ska försöka hålla ställningarna här hemma! 

Vaknade ganska tidigt idag och tog med goa Omara på en promenad i solen. Otroligt mysiga vägar och en utsikt som är fantastisk. Tillbaka på "basen" blev de en vansinnigt god frukost i solen på trappan. Helt fantastiskt. Lite funderingar blev verklighet och ett mail skickades till schäferhundsklubbens ordförande. Får se om de kan bli något av de. 








Nu ska jag ta med mig "gotteburken" [även kallad snuskburken] till mina galningar och hitta på något skojjigt. Måste försöka bestämma mig vad jag vill lägga fokus på i helgen och de är inte så lätt som man skulle kunna tro! 



1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg! :) Och super fina hundar! Har själv en schäferpojk på 1 år! :D

    SvaraRadera