tisdag 19 mars 2013

Dessutom TVÅ

Igår fyllde min "lilla" grabb hela 5 månader & han är just nu 5 månader trots... men dom ska ju ha de där perioderna vare sig man vill eller inte. Jag har ju dessutom TVÅ trotsiga filurer just nu. Varför inte ta allt på en gång lixom? 

Suttit och funderat lite över nästa veckas träning. Denna vecka blir de vila från allt vad sådant heter. Nyttigt och vi behöver de allihop! Däremot kommer vi börja länka lite nästa vecka. 
Framförallt Linförighet - Läggande - Inkallning och Apportering - Hopp 
Kanske ändrar mig men just nu ser planen ut så och de skissas på fokusmål. Men än så länge är de bara idéer och skisser. 


2 kommentarer:

  1. Haha, jag har haft sån jävla tur med min nuvarande hund - hon har aldrig haft en trotsperiod!!! :D Sen har hon inte alltid varit lika träningsvillig som hon är nu, men det är en annan sak. ;)

    Du får trösta dig med att det går över. :)

    SvaraRadera
  2. Säg till om du vill ha sällskap på träning..

    SvaraRadera