fredag 1 mars 2013

Hjärnspöken..

.. är de säkert fler än jag som har. Mitt har med läggande under gång att göra. Rappi är hund nummer fyra jag får att inte kunna lägga sig på tävling eller när jag blir kommenderad -KALAS- 

Mötte upp goa Sophie och Xa vid 1 för att köra lite lydnad. Perfekt med någon som kör brukset att ta tips och trix ifrån. Alla inputs kan användas på ett eller annat sätt! Gick lite FF med Rappi innan vi skulle bli kommenderade i läggande. Hon stod. Gjorde om. Hon stod... Testade ny grej och la på enormt dubbelkommando. Hon la sig men segt.

Pratade lite med Sophie och vi var överens om att de behöver börjas om med något nytt. Rappi vet mycket väl va ligg är men någonting händer när vi gör de momentmässigt. Kan inte säga vad eller varför men något händer. Så de är bara att börja om och jag har en idé!

en fiktig fjant <3 td="">


Lilleman fick trorts STORA protester bara komma ut nån minut. Han behöver få stå lite och vara liten :) Innan jag åkte fick Rappi springa lite budföring. Något hon börjar tycka är riktigt ballt!

Nu väntar en 12h lång arbetsnatt på mig! [har laddat med vitaminer och "ifallomatt" koffein]
Stay safe!


1 kommentar:

  1. Vad knepigt! Du ser ingenting när du filmar det från olika vinklar? För några år sedan hade jag jätte problem med Salsas ingångar. Efter några noggranna filmer och analysering av detta såg vi att problemet låg i min ena axel. Och sedan var det löst ;-)

    SvaraRadera