onsdag 26 oktober 2011

27 år eller något i den stilen..

Idag har jag verkligen samlat vuxenpoäng! tror att jag i efter idag skulle hamnat på typ 27 år eller något i den stilen ;) 
Började dagen med att sätta på tvättmaskinen [den tvätten är numera vikt och inlagd på sina rätta platser..] sen tog jag cykeln och trampade till affären för att handla åt mig, bror och katten [hittade fläskfilé för 34,90 styck!?!]. Trampade glatt hemåt för att laga mat som lillebror kunde äta sen och fixade samtidigt frukost till mig, nöjd!
Med frukost i magen och en kopp te som sällskap satte jag mig och sökte jobb, håller tummarna för att jag lyckade charma mannen på kontoret i Stockholm! Varvade sökandet med att öva på högskoleprovet som jag tydligen ska genomlida på lördag. Ångest...! På nått sätt hann klockan bli halv fem och jobbet kallade.. skulle jobbat två timmar men det blev fem.. Så med alldeles för mycket frustration i kroppen gick jag till gymmet och dödade min rygg [blev så trött att fick stanna cykeln på väg hem för att få återse min lunch..]

I morgon väntar en dag med hundträning! Ska kolla av vart Zo ligger för en eventuell tävlingsstart innan vinteruppehållet och Heffa ska få jobba på viljan att samarbeta, It's gonna be awesome! Tänkte även smyga in på Mullsjö BKs agilitybana ;) 

Längtar till Stora Stockholm och alla shopping man kan göra där.. [måååste hålla i mina pengar..:( ]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar