lördag 1 oktober 2011

bilfotografering

Att avsluta en lördagskväll med ett varmt bad med lugn musik va verkligen ingen dum idé. För att inte tala om hur skönt de va att krypa in i min onepiece efteråt, underbart!




Idag har jag faktiskt gjort lite nytta här i huset. Fotat pappas bil [går kanske inte som "nytta" då det vad jag som ville.. de är verkligen skitsvårt att fota bilar!!! Men övning ger färdighet...] , skurit bort gräs runt våra plattor [hälften iaf och de gav mig gigantiska blåsor som sprack i händerna...] klippt korna på hundarna, promenerat med Carro, cyklat med Zo och plockat ur diskmaskin. Skönt att ha gjort något varje minut så hjärnan har fått tömma sig lite..

I morgon blir de spår och sen got häng med mina goa vän! Nu ska jag fortsätta må bra!
Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar