måndag 10 oktober 2011

ADHD

Dagen idag har för ovanlighetens skull gått riktigt fort. Möte på AF, träning, middag, packa, baka och hämta Piva är lite av det jag gjort idag.. Heffa är så otroligt kär i Piva så det är löjligt. Han är ju lite tidig i utvecklingen och att få en höglöpande tik bredvid sig va ju rena lyxen bortsett från att det är galler emellan..

I morgon kommer dagen gå riktigt fort med. Ska besikta lillebrors bil igen, hem för en arbetsintervju [håll tummarna] sen sätta mig i bilen och åka till Strömsholm och Lotta. Ska nämligen slänga upp Zo på röntgenbordet tidigt på onsdag morgon och för att slippa åka 03.30 hemifrån så kommer jag sova hos Lotta i morgon. Med andra ord ska vi kolla hur grav ADHD hon har ;)

så nu blir de att sova och hålla tummarna för att jag fått med allt i väskorna ;) sen ska jag försöka få ut en liten filur som ständigt ligger och gör sig påmind på mina tankar. Tyvärr en mycket trevlig liten filur... men vi får se vad framtiden säger :)

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker schäfer du har. Vi är några stycken som har det :)
    Ulf

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket!
    Ja som tur är är vi ju ett gäng som får ha så fina djur :)

    SvaraRadera