lördag 29 oktober 2011

prov och liten Zo

Efter en dag med prov i matte, svenska och engelska även kallat högskoleprovet har jag en totalt mörbultad hjärna. Vi va en liten mysig grupp som var utplacerade i en tom skola för att genomlida detta prov. De va vi nio som har dyslexi och därmed har lite extra tid... genomled i alla fall det hela med hjälp av på tok för mycket söta och goda saker! Tyvärr va det inte lika kul att rätta provet vid femtiden då facitet kom ut på nätet... men men de är bara att komma igen till våren. Nu vet jag ju hur det ser ut i alla fall! Efter provet tog jag min mosade hjärna och åkte till Tove för lite prat och mys :)

Både hundarnas och min träning har vilat några dagar nu när provet varit och jag har både jobbat och varit förkyld. Nu är förkylningen äntligen borta så man kan andas som en normal människa igen och därmed börja träna!
Igår jobbade jag till stängning vilket innebar att jag var hemma vid halv elva...  fegis som jag är så tycker jag de är lite obehagligt att komma hem till ett tomt och mörk hus [familjen är ju ute och roar sig..] så passade på att ta med mig Zo hem samtidigt som jag hämtade farfars bil. 
Den lilla damen liggen även idag på golvet framför TV:n och gör att de känns lite tryggare att sova. 

Pytteliten Zo

en lite äldre Zo men ändå så liiiten! 
Hon har även lyckats charma våran katt som idag gick så långt så hon nosade på Zo utan att klösa sönder henne :) inte illa de för er som vet hur vår katt är. 

Nu ska jag och Zo titta klart på lite film och sen blir de sängen! I morgon ska de kollas spårmarker och tränas lydnad :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar