torsdag 6 oktober 2011

bestämt mål

Idag har varje steg varit en gigantisk kraftansträngning! Träningsvärken la in sin fulla stöt i natt och den verkar inte vara bredd att släppa taget om mig än heller... Har i alla fall gjort ett tappert försök att bli av med den, två ridturer och sen 60 minuter Bodypump. Det sistnämnda var ren tortyr då det va riktigt press på alla de muskler som jag har ont i, men jag hoppas att de va värt de så att jag kan röra mig lite mer normalt i morgon...! Har ju bestämt mig för att rätta till utseendet och formen på kroppen nu så då måste man ju lida lite med, för denna gången tänker jag inte ge mig innan jag har nått mitt mål..!

‎"Discipline is the bridge between goals and accomplishment."

Imorgon kommer jag gå och glo på mobilen hela dagen i hopp om att ett sms från posten ska komma. Har jag tur kan jag nämligen få åka och hämta min Hurtta väst. Fick mail från Maria på Vipdog om att hon skickat den idag. Awesome! Får jag den i tid kommer de helt klart bli lydnad i morgon!
Tänkte även sitta och snickra lite på en träningsplan för hundarna va de gäller moment osv.. men vi får se vad vi hinner med!


Nu ska jag försöka sova och tvinga ut den sista värken i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar