söndag 2 oktober 2011

Bra spår..

Alla dagar blir inte riktigt som man tänkt sig, men de betyder inte att dom blir sämre för det. Som idag till exempel, dagen började riktigt kasst [vaknade mitt i natten och hade sjukt ont i ryggen, försov mig därför... sen blev jag ännu senare för att allt inte klaffade... typiskt] men sen blev det bara bättre. 

Åkte nämligen för att spåra tillsammans med Petra och Mathias. Nytt underlag idag, nyslagen åker... alltså mest jord och lite gräsrötter. Tog mig lite vatten över huvudet va de gällde längden på spåren men det blev trotts allt riktigt bra träning för båda. 
Heffa kom på idag att han hade en lina mellan benen.. killar! Sen va de lite frustrationer och annat som spökade vilket gjorde att spåret blev jobbigt och lilleman blev bra trött. Lite pauser blev de men han löste de riktigt bra och spåret avslutades på ett bra sätt! 


Zo hade svårt i starten [haft de de tre senaste spåren...] sen spårade hon bra en sträcka innan hon blev trött och allt va de innebär. Fick korrigera henne lite och förklara vad som va rätt och efter de spårade hon så fint så fint! Så det spåret avslutades också på bästa sätt. Ska bli kul att se hur båda startar upp nästa spår men jag har en känsla av att de kommer bli grymt!!! 

Resten av dagen [vi började 11 och var klara 3] har spenderats med Sebbe, spelat spel där jag vann överlägset och en sjukt kass film. Så nu är jag bra trött! 

2 kommentarer: