söndag 9 oktober 2011

Variant junior

Är numera lite snyggare i håret än vad jag var tidigare idag. Beika va snäll nog att ta sig an arbetet att fixa lite slingor i mitt hår, allt för att slippa se min utväxt som är några nyanser gråare än resten av håret... min vinterpäls ;)  Har i och för sig funderingar på lite mer drastiska förändringar för mitt hår men det får allt ta och vänta lite..

Dagen idag har varit ganska lugn annars, två ridturer på förmiddagen. Kalas för morfar på det, farligt god tårta vi fick! Sen ett pass på gymmet och som tidigare nämnt fix av håret.

Heffa Junior

Originalet..
I morgon ska jag till AF, sen gosa med mina hårbollar innan Tove kommer och lämnar Piva. Ska dessutom försöka trycka in att träffa en klasskompis hur de nu ska gå med de löser sig :) Får jag som jag vill ska jag dessutom lyckas trycka in ett pass på gymmet... Det positiva med dagen är att vi är en dag närmare helgen och återförenandet av familjen Hedman-Edblom. Vet en liten Heffa Jr som kommer bli till sig vid synen av sin idol, Samson och Zo kommer bli överförtjust i sin stora kärlek Qwarre.

Zoozans stora kärlek.. i valpkostym

2 kommentarer: