lördag 22 oktober 2011

kuslig tid

Alla dagar är inte hunddagar och idag är en typiskt sådan icke hunddag.. Har istället för att träna djuren försökt starta igång kroppen efter en veckas vila vilket va tyngre än jag trott så de fick bli två pass. Ett på förmiddagen för benen, tanken va att piska igång de stora musklerna först och ett nu ikväll. Det sena var mer en bieffekt av min energi som bubblar över.. så löpning till gymmet och bröst/triceps på det och jag känner mig äntligen lugn! [känner redan en smygande träningsvärk i ben och rumpa..] Råkade visst hinna leka lite med Photoshop också.. kusligt va de kan rinna iväg tid när man sitter där  ;)


I morgon kommer telefonen gå varm och jag hoppas att jag i alla fall ska vara lite närmare ett jobb när dagen är slut :) men tänker klämma in lite lydnad mellan alla samtal och jag har en magkänsla som säger att det kan bli riktigt bra pass med mina små djur. Jag har i alla fall en plan och sen får vi se hur det går med den ;)

men allra först sängen och en god natts sömn!

2 kommentarer:

  1. Coool blid. Hur fick du till huggtänderna?

    SvaraRadera
  2. Man förvrider den verkliga tanden. Kan skicka en fullständig förklaring på fb som meddelande :)

    SvaraRadera